31 July 2008

err..

err..x tau apa word yg patut d gunakan utk describe my situation skrg nih..

confuse? unknown? undescribe? worried? headache? unbelieveable? speechless? pity? sober? fear? wonder? surprised? sick? angry? crying? thinking? sigh? aaarrrgghhhhhh! i hate ths feeling!!!

Ya Allah, berilah aku kekuatan utk menghadapi hari2 mendatang..moga kau permudahkan segala urusan ku ya Allah..moga aku sentiasa d dlm perlindunganMu..jauhkanlah aku dr malapetaka yg berbahaya..sesungguhnya hanya pd Mu tempat ku memohon pertolongan dan perlindungan..aku yakin pd Mu ya Allah, setiap sesuatu yg berlaku itu pasti ada hikmahnya..aku bersyukur d atas apa yg telah kau rencanakan pd hidup ini ya Allah..moga aku terus d beri kekuatan, ketabahan dan ketenangan dlm hidup ini..amien...

::sesungguhnya kita hanya merancang, Allah yang menentukan segalanya...kerana Dia maha mengetahui::

No comments: