07 July 2008

060708 - my bro engagement day

yesterday...selamat dh..hehe..majlis merisik n bertunang for my bro..insya allah, lps raya thn ni, end of october, nikah laa..tp that time aku xde kot..keje2..hehehe.. ni laa dia sket sbyk pic yg ada..yg bwh ni hantaran dr pihak kitaorg..diorg nye side aku x sempat laa nk amik..

yg bwh ni plak, sesi sarung menyarung cincin..hehe..ni kira 1st time laa aku follow event merisik n bertunang...b4 ni x pnah pun nk sebok2..even masa abg2 aku kawen dulu pun, aku x pnah nk amik kesah..but ths time ada kesedaran dh laa..haha..ye lah, x lama lg nk turn aku plak..so kene laa amik tau sket2 pasal hal2 gini..

inilah kami..hehe..aku, sentiasa ceria...cewahhh...huk3..tp mmg pun kan..im always happy..yeehaaa~ni br je lps sesi sarung menyarung tu..yelah, lps ni diorg kawen aku xde kat kl..so, amik laa gambo siap2..hak3...
ehem2..ni versi berdiri plak..haha..baju yg aku pakai tu baju br ye..huhuhu..dh belik berthn2 dh..tp br pakai smlm..kui3..baju originally come from india, crdt to ezliani, my childhood fren yg tlg belikan kain ni masa dia study kat india hr tu..

ni dh nk balik laa..selesai sudah..bergambar bersama beramai2..hehe..cheers!~


abes sudah..hmm..cuti aku ada lg seminggu je..next monday, im off to cairo for 7wks..the wrking life will begin soon..whew~ byk lg yg x settle nih..aderh..ths time balik, feel like myself mcm x manageable..apsal eh? huru hara je cuti kali ni..sume main blasah ad hoc je..hmm..
::alhamdulillah, my love life is great at the moment..thanks syg! ::

No comments: