14 October 2008

yeay!

alhamdulillah..today, 4 wks done! haha..3 wks more to go!! caiyok2..yeahh..x saba nye nk balik kl...hehe..as usual laa kan, statement wajib time on crew..kui3..smpi kan my colleague pun dh perasan, su likes to count the day! huhu..lantak laa..yg pasti mmg aku sentiasa rindu kan kl..

3 wks more aku akan balik, means, my bro will get married within 2 wks time..hehe..xpe laa..aku xde pun dia kawen gak..hehe..nk wat camne kn..dh keje..so, trima je laa..apa pun, i'll b in kl by right evrythg settle :) kira nya balik ni, dh ada 2 akak ipar..hua3..x lama lg, wedding aku nye turn plak..insya allah..moga d permudahkan segalanya oleh Allah..amien..

hmm..new news, im permanently transfer to ths desert crew..x tau nk kata happy ke x..haha..wpun mmg suke back to desert life..hmm, yakin! setiap yg berlaku pasti ada hikmah nye..insya allah..Dia x kan menjd kan sesuatu itu tanpa sebab..moga segalanya d permudahkn Nya..amien..moga aku terus d beri kekuatan, ketabahan dan ketenangan dlm melalui hari2 mendtg..insya allah..

::happy with my current life! alhamdulillah::

No comments: