13 June 2008

mummy warded?

hmm..ptg td my mum has been advise by the doctor to stay in hospital..due to what? suspected dengue fever..platelet level getting lower..last 3 days dh g hosp krjn..tp result nye kata, xde apa2..but my mum still feeling unwell...and last night, as per our discussion, me n my bros, we decide to take her to private hosp..i gave 2 opt to my bro, either the new pusrawi hosp or ampang putri..then as my mum preference, pusrawi laa..haha..sbb islamic sket hosp ni..x kesah laa..tp, sedehnye, my bro ask for 2 bed sharing room, then they said all rooms are full..fuhh..aku yg dgr ni pun, mcm...aik...ramai sgt yg sakit kat kl tu ye..haha..trus rasa regret plak send her kat pusrawi tu..kalau tau baik g ampang putri je..payment pun lbh kurang je plus minus nye..last2, they put my mum in 4 bed sharing room..my bro unhappy..my mum? x tau laa plak..sbb i cant see her..but i know, 4 bed sharing x best..haha..bilik tu mcm kureng laa kot..i told my bros just now, just keep remind those ppl - the nurse - to check either have empty room for single or 2 bed sharing room..x kisah laa single pun..its much better, perhaps..reason my bro x nak put my mum on single room sbb he said that mum may get bored..stayong alone..tp td aku check2 website pusrawi tu, katanya, kalau single room leh tgu..so, thats shud be no prob..just tgk je laa..expected brape hr warded pun aku x tau..sbb aku xde kat situ..huahuahua...just hope that her platelet level will normalize as soon as possible..tp bak kata mak td, bagus jugak dok spital..leh rehat 2 3 hari..haha..cool...xpelaa..tgu esok nye news mcm mana..moga Allah sentiasa melindungi dia di sana..Insya Allah..amien..

::moga aku trus d beri kekuatan utk menghadapi segala cabaran dan dugaan yg Kau berikan ini::

No comments: