14 May 2008

at Cairo office...

hmm..kjap je dh kembali ke cairo..huk3..apa kes? haha..keje laa..keje2..cuti lama2 pun watpe kan..whatever it is, work come 1st..rite? yeah! moga kali ni lbh baik dr sblmnya..insya allah..moga aku d terus d beri kekuatan, kesihatan tubuh badan, dan ketabahan dlm mengahdapi hari2 mendatang.. amien...moga dpermudahkan segala urusanku d sini...Insya Allah...amien..

esok aku masuk crew at new location..ntah, aku sendiri x tau kat mana location new job nih..huhu..xpe..once dh tau, aku update..hr ni seharian d cairo, tp x g memana pun..knape? hmm..x tau nk g mana sbnrnya..haha..rasa mcm xde apa yg menarik utk d lihat...pyramid? aderh..x nak laa g sesorg..lgpun dh tgk hr tu..wpun tgk dr tepi jln, kira dh tgk laa gak kan..hehe..

ok..apsal laa asyik ngantok je? haih..tensen plak rasenye..camne nk keje sok ni? wawawaaaaaaa....x ske la! rasa dh get enuff rest dh..huk3..kat mana lg slhnye ni? hmm...moga aku terus d beri kekuatan oleh Nya..yeah!! go Su Go!!

hati ini sentiasa rindukan dia..uhuk3..moga Allah terus satukan hati kami dan pjgkn jodoh kami hingga ke akhir hayat..amien.. i'm gonna miss you my dear!

:: dgn harapan agar kisah kali ini lbh baik dr sblmnya..moga aku sentiasa berada d dlm lindungan mu Ya Allah ::

No comments: